Thursday, December 5, 2024
Γυναίκα

Οι γυναίκες του Παραδείσου-1

Οι καλύτερες γυναίκες της ανθρωπότητας είναι τέσσερις: Η Μάριαμ, κόρη του Ιμραν(η Παναγία), η Ασια η γυναίκα του Φαραώ, η Χαντίζα η κόρη του Χουαϊλιντ και η Φάτιμα η κόρη του Προφήτη του Αλλάχ

 

Συχνά ακούμε ή διαβάζουμε για τον Παράδεισο. Ωστόσο, η πλειοψηφία των μη μουσουλμάνων έχει την εντύπωση πως ο Παράδεισος στο Ισλάμ είναι κατά κάποιο τρόπο μόνο για τους άντρες. Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι έτσι. Ο Παράδεισος είναι για τους άντρες και τις γυναίκες.

Τιμή εισόδου σε αυτόν είναι η ειλικρινής πίστη στον Αλλάχ, η αγάπη στον Αλλάχ και τον Προφήτη Του και η υπακοή στα διδάγματα του Αλλάχ.

Παρακάτω ακολουθούν νέα σχετικά με τον Παράδεισο που δόθηκαν από τον Προφήτη σε μερικές γυναίκες από τις συντρόφους του:

Διηγήθηκε η `Αϊσα: Δεν αισθανόμουν ζήλια για καμία από τις γυναίκες του Προφήτη όσο για την Χαντίτζα αν και είχε πεθάνει πριν να με παντρευτεί, γιατί τον άκουγα συχνά να την αναφέρει και ο Αλλάχ του είχε πει να της δώσει τα καλά νέα πως θα είχε ένα παλάτι από Κάσαμπ (σωλήνες από πολύτιμες πέτρες και πέρλες στον Παράδεισο) και όποτε έσφαζε ένα πρόβατο έστελνε στις φίλες της ένα μεγάλο κομμάτι από αυτό. (Σαχίχ Μπουχάρι)

Ο Ανας αναφέρει πως ο Προφήτη του Αλλαχ είπε: Οι καλύτερες γυναίκες της ανθρωπότητας είναι τέσσερις: Η Μάριαμ, κόρη του Ιμραν(η Παναγία), η Ασια η γυναίκα του Φαραώ, η Χαντίζα η κόρη του Χουαϊλιντ και η Φάτιμα η κόρη του Προφήτη του Αλλάχ. (Μπουχάρι και Μουσλιμ)

Διηγήθηκε ο Αμπου Χουράιρα: Ο Γαβριήλ ήρθε στον Προφήτη και είπε: “Ω Απόστολε του Αλλάχ! Αυτή είναι η Χαντίζα που έρχεται σε σένα με ένα πιάτο σούπα με κρέας ( ή κάποιο φαγητό ή ποτό). Όταν φτάσει σε σένα, χαιρέτισε την εκ μέρους του Κυρίου σου και εκ μέρους μου και δώσε της τα καλά νέα πως θα έχει ένα Κασαμπ (στον Παράδεισο) στο οποίο δεν θα υπάρχει ούτε θόρυβος ούτε πρόβλημα. (Μπουχάρι).

Διηγήθηκε ο Ατα Μπιν Αμπι Ραμπα: Ο Ιμπν Αμπας μου είπε: Ο Ιμπν Αμπας μου είπε: “Να σου δείξω μια γυναίκα από τους ανθρώπους του Παραδείσου;” Είπα, “Ναι.” “Αυτή η μαύρη γυναίκα ήρθε στον Προφήτη και είπε, “Δέχομαι επιθέσεις επιληψίας και το σώμα μου γίνεται ακάλυπτο. Σε παρακαλώ κάνε επίκληση στον Αλλαχ για εμένα.” Ο Προφήτης είπε σε αυτήν, “Αν το επιθυμείς, κάνε υπομονή και θα μπεις στον Παράδεισο. Και αν το επιθυμείς θα κάνω επίκληση στον Αλλάχ να σε γιατρέψει.” Εκείνη είπε, “Θα κάνω υπομονή” και πρόσθεσε, “αλλά γίνομαι ακάλυπτη, για αυτό κάνε επίκληση στον Αλλάχ για μένα να μην γίνομαι ακάλυπτη.” Έτσι έκανε επίκληση στον Αλλάχ για αυτή. (Μπουχάρι).

Το προαναφερόμενο χαντίθ κάνει ξεκάθαρη αναφορά στα καλά νέα σχετικά με τον Παράδεισο που δόθηκαν σε κάποιες γυναίκες. Τι μπορούμε να κάνουμε οι γυναίκες του σήμερα για να πετύχουμε ανάλογη θέση;

Για να το πετύχει κανείς αυτό θα πρέπει να μάθει πως έζησαν αυτές οι γυναίκες, πως συμπεριφέρονταν, πως μιλούσαν, πως ντυνόντουσαν, πως περπατούσαν, κτλ.

Στο παραπάνω χαντιθ η μαύρη γυναίκα δεν είναι καν γνωστή με το όνομά της αλλά είναι φανερή και γνωστή μέσω των πράξεων της, της πίστης της, της σεμνότητας, της αρετής της καθώς και της θέσης της στον Παράδεισο. Και τελικά αυτό είναι που μετράει περισσότερο.

Όταν αναφέρθηκε ο Ιμπν Αμπας λέγοντας αυτή η μαύρη γυναίκα δεν είχε σκοπό να την μειώσει λόγω του χρώματος ή της καταγωγής της αλλά να διδάξει τον κόσμο γύρω του σχετικά με μια πολύ σημαντική αρχή στο Ισλάμ:
[Noble Quran 49:13]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *